Mira.
pasrah
18 November 2013 | 5:12 pm | 0 comments

siapa tak kecewa bila orang kau sayang layan kau macam apa. tapi layan orang lain selembut semacam. kau buta ke atau pura pura buta? kau takkan tak nampak yang aku suka dekat kau? ugh. aku tak duga dapat kenal dengan kau. macam aku cakap. aku takpernah tahu kewujudan kau dekat sekolah tu. aku balik sekolah macam biasa tapi haritu lain sebab itu kali pertama aku jumpa dan kenal dengan kau. duduk depan kau. kau duduk sebelah ex kau. bila shafiqa cerita ex kau nak kau kapel dengan kau tapi kau taknak dan kau terpaksa terima dia. kejamnya kau. tapi makin lama aku makin tertarik dengan kau. memandangkan waktu balik kita taksama membuat aku jarang jumpa kau. kalau dalam sekolah lagi payahlah aku nak jumpa kau. kalau jumpa kira nasiblah. kawan kawan aku cakap kau ok. handsome pun boleh tahan. hehe. setiap kali hari isnin atau jumaat rasa eksited sangat sebab form 4 takkan kelas tambahan so bolehlah jumpa. hm

tengah tengah stalk orang dekat twitter. aku terjumpa twitter kau. seronok. paling seronok bila kau folobek aku. taklama selepas tu beralih dekat wc dan ig. kau bagi respon baik. syukur. tapi kelamaan orang yang pernah rampas orang yang aku sayang, muncul. ganggu aku dengan kau. aku taktahu la dia kenal kau dulu dari aku tapi kenapa nak suka orang yang sama aku suka. wahai perempuan? dah pupus ke lelaki idaman kau dekat dunia ni. kenapa mesti dia? makin lama aku tengok makin menjadi-jadi, mesra. kau pernah tulis status pasal kau dah berpunya dekat moment wc. hanya tuhan betapa kecewanya aku. tak terkata. sigh

mungkin dia yang kau pilih. siapa sangka aku dapat kenal dengan kau. dia lebih baik :')






|
EM


\\family & bestfriends//


Backup

Template by : Alia L.Joe's
Tutorial : Samiqa
Background : Samiqa