Mira.
memories.
7 November 2013 | 3:07 am | 0 comments
Hello.

spm dah mula semalam.  selamat maju jaya.  sememangnya seronok dapat merasai duduki exam beso beso.  secara jujur aku suka sebab dapat belajar sama sama dengan kawan kawan.  aku dah merasai even pmr taksama macam spm tapi nak sama juga.  saje nak kongsi time aku pmr macam sebulan lepas.

Sehari sebelum pmr seingat aku dapat cuti sehari.  masing masing nebes semacam.  rasa seronok pun ada.  rasa takpecaya nak pmr esoknya pun membuak buak rasanya.  hari pertama.  nak kata rasa takut pun tak tapi macam rasa gementar.  kertas pertama aku dah rasa susah padahal bm je.  hanya tuhan je tahu betapa menyesalnya aku belajar main main.  poyo sangat.  nak menyesal pun takguna.  minggu pertama macam exam 2 hari je.  lepastu rehat untuk minggu depan.  hari kedua.  aku demam.  sakit time exam memang dugaan.  dengan sakit kepalanya.  nasib baik.  hari ketiga exam tak berapa berat sangat.  lepastu tu tuhan dugaan lagi dengan sakit yang lain.  aku redha.  time tu memang rasa cukup stres.  sampai orang tanya elok elok pun aku marah.  kwajo betul.  hari keempat merupakan hari terakhir bagi pelajar islam, pelajar bukan islan exam lebih sehari.  subjek last day memang buat aku susah hati.  mt dengan kh.  petang exam kh cukup buat aku pening tapi alhamdulilah taksusah sangat.  pengawas peperiksaan yang jaga bilik aku kebanyakkan perempuan kalau time upsr dulu ramai lelaki.  hahahahaha

Sebelum pmr macam kenangan aku cipta.  belajar sama sama.  jatuh sama sama.  bangun sama sama.  pergi kem sama sama.  pergi seminar sama sama.  seronok.  aku rasa tahun ni paling best dari tahun tahun sebelumnya.  memang kita lekat bersama.  result mungkin akan keluar lagi beberapa minggu atau sebulan.  yang penting result tu akan keluar juga.  how do my result look hah?  apa kabor result aku tu.  moga berkeadaan baik yee sayang. emuahhhh







MOGA KITA SUKSES BERSAMA! :)))

|
EM


\\family & bestfriends//

History


Backup

Template by : Alia L.Joe's
Tutorial : Samiqa
Background : Samiqa